התחברות
English
הרשמה לניוזלטר
.V.O.D - סרטי הקרן בארכיון הסרטים הישראלי 🎞️ ניוזלטר פברואר 2024📣

ברלין 24/7

כאילו מעולם לא היית כאן - סרט הביכורים של אתי ציקו, שפותח במסגרת התכנית 

 

 

 

עדכון: מועד ההגשה הוארך,

ניתן להגיש מועמדות עד ה08.02.24

 

 

קרן הקולנוע הישראלי מודיעה על מועד הגשת בקשות למלגת הרזידנסי ליוצרים בתחום הקולנוע 

"ברלין - 3 חודשים - 24/7"

את הבקשה ניתן להגיש החל מיום שני 01.01.24 ועד יום חמישי 08.02.24   

זו השנה ה-15 שהפרויקט הייחודי ברלין 24/7 יוצא לדרך.

גם השנה יוצר/ת ישראלי יוזמנו להתארח בברלין לתקופה של שלושה חודשים, לפתח את הפרויקט שלהם ולהכיר מקרוב את תעשיית הקולנוע הגרמנית ובברלין בפרט.

המלגה מכסה כרטיס טיסה, מגורים, מלגת מחייה, לימודים והשתלמויות. 

הפרויקט הינו פרי שיתוף הפעולה בין קרן הקולנוע הפדרלית של גרמניה, קרן הקולנוע של מחוז ברלין ברנדנבורג וקרן הקולנוע הישראלי.

 

לנוהל ההגשה              לטופס ההגשה

 

*מיועד עבור פיצ'רים עלילתיים בלבד     

*ניתן להגיש את אותו פרוייקט עד פעמיים בלבד

 


 

 

הזוכים לשנת 2023

הבמאי הישראלי אבישי סיוון עם סרטו "אשת לוט" והבמאית הגרמניה ליסה ביארווירט הם הזוכים במלגת הרזידנסי לשנת 2023 במסגרת תכנית ברלין 24/7.

 


 

בשנת 2008, במסגרת כנס הפיצ'ינג השלישי בפסטיבל הסרטים בירושלים נולדה מלגת האירוח (residency )  ברלין 3 חודשים- 24/7,  פרי שיתוף הפעולה בין קרן הקולנוע הפדראלית של גרמניה, קרן הקולנוע של מחוז ברלין ברנדנבורג וקרן הקולנוע הישראלי.

במסגרת מלגת האירוח, מוזמן מדי שנה קולנוען/ית ישראלי להתארח בברלין, וקולנוען/ית גרמני מוזמן להתארח בארץ לתקופה של שלושה חודשים. במהלך הרזידנסי ניתנת ההזדמנות ליוצרים לפתח את הפרויקט שלהם, להכיר את ענף הקולנוע בארץ המארחת, להיפגש עם אנשי תעשייה ממגוון תחומי הענף ולקבל ליווי מקצועי.

במהלך שנת 2022 נבחרו לקחת חלק בתוכנית הבמאית הישראלית ניצן רוזן, והבמאית הגרמנייה ויויאן אנדרגן, במאית סדרת הנטפליקס המצליחה "קליאו".

שיתוף הפעולה הפורה הקיים בין קרנות הקולנוע ובין היוצרים בשתי המדינות ממשיך להוביל למספר מרשים  של הפקות משותפות (קו-פרודוקציות) ומדגיש את הרצון והצורך להעמיק ולהרחיבו בשנים הבאות. 

 

הקולנוענים הישראליים שלקחו חלק בתוכנית  בעשור האחרון הם: איתמר אלקלעי, סוהא עראף, יעל קיים, סולו אביטל, שמוליק מעוז, אסף סבן, הגר בן אשר, דרור שאול, רונה סגל, אתי ציקו, תום שובל, רועי ורנר, אורי הלוי,  איהב טרבייה, הדר מורג, מתן יאיר, בועז ארמוני, ניצן רוזן ותומר שושן.

יוצרי הקולנוע הגרמנים שהגיעו לארץ הם:

Benjamin Canyu Gred Kroske Christian Frosch Matthias Luthardt
Henrika Kull Pola Beck Axel Koenzen Sonja Heiss
Viviane Andergen Chris Miera